Program Gastro SZEF prowadzi gospodarkę magazynową firmy w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż zrealizowaną na stanowiskach kelnerskich.
NARZĘDZIA UŁATWIAJĄCE ZARZĄDZANIE
Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych w programnie Gastro SZEF usprawnia zarządzanie każdym lokalem gastronomicznym. System zapewnia dostęp do wielu praktycznych analiz i raportów. Analizy wspierają bieżącą pracę kierownictwa np. odpowiadają na pytanie - jak funkcjonuje nowa promocja, czy pomagają w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym, zapewniając szybki wgląd w rezultaty wcześniej podejmowanych działań.
Kontrola zużycia surowców na podstawie założonych receptur, wykonywanie rozchodów składników potraw, tworzenie kalkulacji, obliczanie marży, wyliczanie wsadu oraz zapotrzebowania na surowce.
Możliwość automatycznej dekretacji do systemów finansowo- księgowych.
Dostęp do wielu praktycznych analiz i raportów wspierających pracę managera oraz łatwość w tworzeniu nowych indywidualnych zestawień.
Możliwość graficznej prezentacji dowolnych zestawień.
ROZLICZANIE MAGAZYNÓW I ZUŻYCIA SUROWCÓW
Wprowadzanie dokumentów dostaw PZ, przesunięć międzymagazynowych MM, rozchodów wewnętrznych, z produkcji i ze sprzedaży.
Informowanie o przekroczonych stanach minimalnych, maksymalnych i zalegających magazyny. Kontrola terminów przydatności.
Prowadzenie gospodarki wielomagazynowej; stany magazynowe bieżące i wsteczne.
Informowanie o wszelkich zmianach stanów magazynowych; rozchody FIFO ze sprzedaży wg zadanych receptur; inwentaryzacje.
KONTROLA KOSZTÓW – FOOD COST I BEUERAGE COST
Prezentacja zużycia surowców na podstawie receptur.